Dimarts passat vam gaudir d'una sessió de seminari una mica especial. Cal dir que durant tota la setmana anterior hem tingut l'oportunitat de conèixer noves maneres d'aprendre, sortint al carrer per tal descobrir qué té la nostra ciutat per oferir-nos culturalment.
Bé, ha estat una setmana realment enriquidora, on hem pogut observar diferents maneres de fer, diferents maneres d'aprendre així com altres maneres d'educar. Si pensem en el nostre futur, resulta del tot evident que per tal de ser bons mestres, ens és del tot imprescindible estar assabentats de tot el que podem fer per millorar la vida dels nostres alumnes.
Feta aquesta petita reflexió, he de dir que des de seminari ens han fet un petit encàrrec un mica diferent. I és que per tal d'interioritzar més tots aquells continguts treballats durant aquesta setmana, haurem d'elaborar un vídeo o un power point (que tindreu l'oportunitat de veure-ho al meu bloc més endavant) explicant quins valors i quines aportacions educatives extreiem d'aquests dies de descoberta fora de la Facultat. Com que aixó representa una gran feinada, la Paula ens va deixar l'última sessió de seminari per tal de posar-nos a fer feina.
Però abans d'aixó vam poder gaudir d'un conte que ens va explicar la nostra companya Aida. Cal afegir que ho va fer d'allò més bé. Va ser un conte reforçat amb imatges, les quals van ser elaborades per ella mateixa, donant-li més personalitat a la seva història. Va aconseguir cridar l'atenció de tothom, convertint-nos durant un petit espai de temps, en infants. Veritablement, una feina molt ben feta.
A continuació ens vam dividir per les diferents instal·lacions de la Facultat per tal de començar a preparar el nostre vídeo on intentarem reflectir de la manera més acurada possible, com hem viscut de manera personal, aquesta setmana 'fantàstica'.
No puc terminar aquesta entrada sense afegir: ' Ensenyar i aprendre van junts. És un procés que no es pot donar per separat' Paula Mayoral
Que passeu un bon dia!
*Sara*
dijous, 26 de novembre del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada